

















Lite nördfilosoferande på vår nationaldag. Gör det både på svenska och engelska.
”Livet är ett underbart potpurri av stunder du antingen velat trycka ⌘+z eller ⌘ + y (för Windowsanvändare också: Ctrl + z eller Ctrl + y och för Linuxanvändaren Ctrl + / eller Ctrl + _). Men livet är inte en dator.”
”Life is a wonderful potpurri of moments where you either want to push the ⌘ + y or ⌘ + z button (Ctrl + z or Ctrl + y for the Windows user or Ctrl + / or Ctrl + _ for the Linux user). But life isn´t a computer.”
Ha en unerbar nationaldag och svenska flaggans dag.

God morgon
Har funderat lite över metoder för att få alla att må lite bättre
Kommit fram till en lösning:
Om vi alla tänker på att nuet vi är i om ett antal år kommer vara ”de gamla goda tiderna” så tror jag att vi kommer värdesätta varje stund lite extra
Trevlig helg vänner!
